Mr.Children

是爱也,感太阳而动群星=v=~

GOOD

Eddy Lon:

David:Maybe we don't wait another four years to talk again.

大卫:也许我们不需要再等一个四年来交谈。


David:I've wanted to kiss you since the 10th grade.I couldn't go another minute without telling you that.

大卫:从十年级起,我就想吻你。我想告诉你,我一分钟都不想等了。


David:I know what it's like when it's there,and I know what it's like when it's not.

大卫:我知道什么是真感情,也知道什么不是。

Hugh Butterfield:So you've been in love before.

休·巴特菲尔德:这么说你以前恋爱过。

David:No,no.But my parents were.They met when they were in high school,and it made sense.That's what I wanna find.True love.The kind that you fight for,that you always put first.That makes you wanna be good and do better.And not just with any girl.But "the" girl.And when I find that,that's all I need.

大卫:不,不,但我父母恋爱过,他们在高中相识,一直很恩爱,这也是我想寻找的,那种让你为此而努力,永远摆在第一位的真爱,那种爱让你想要变得更好,做得更好。不是和任何女孩都可以,而是唯一的她,当我找到那种女孩后,我一生别无他求了。


David:I don't care if we have 10 days or one week or one day.I want you to spend it with me.

大卫:我不在乎我们有十天、一周还是一天,我只想那时你和我一起度过。


David:My first love was everything all at once.The kind you never fall back from.Never try to.Never want to.A love so big,so strong.It never dies,never fades,never loses its electricity.The kind of love you fight for.The kind of boy you fight for.

大卫:我的初恋刹那间成为我的一切,那种爱让你永不退缩,永远不会去尝试,也永远不想。爱得那么轰轰烈烈,永远不会死去,永远不会褪色,永远不会失去它的魔力,那种你为之奋斗一生的爱,那种你为之奋斗一生的男人。


评论

热度(439)